מי מאיתנו לא היה רוצה לתקן אחת ולתמיד את מצב הפה ולמלא את השיניים החסרות? יכולות להיות סיבות שונות ומגוונות אשר עלולות להוביל לכך שלאדם ייחסרו שיניים, כמו לדוגמא:

• מחלה גנטית
• מחלה שהתפתחה
• תאונה וטראומה לפה

מעבר לכך שחשוב לזהות מדוע חסרות השיניים, צריך להחליט מה עושים ואיך מטפלים בדבר. חשוב לדעת שיש שיטות טיפול שונות ומגוונות ואחת מהן זו השיטה המודרנית של השתלות שיניים ביום אחד.

תהליך העבודה

במקרים שבהם חסרות מספר שיניים ניתן יהיה לבצע שיקום באמצעות כמה שתלים אשר מעליהם מונח גשר. בפועל השתלה ביום אחד מתבצעת לרוב תוך 72 שעות, והיא כוללת שלושה שלבים שונים:

הכנסה של כל השתלים הדרושים במקומות שבהם חסרות השיניים
קיבוע השתלים ומדידת הנתונים לצורך התקנת גשר
הדבקתו של הגשר הקבוע
לכל התהליך הזה יכולות להתווסף לעיתים גם עקירות שמתבצעות כשלב מקדים. זה קורה במקרים שבהם לא כל השן חסרה אלא רק חלקים ממנה. לאכן מכן התהליך כולו זהה שכן אחרי עקירת השן או החלק שנותר ממנה ניתן יהיה להתקין את השתלים ולהמשיך האלה בתהליך.

בניית עצם חדשה

שלב נוסף שלעיתים יכול להיות כשלב מקדים להשתלת השיניים שמתבצעת כהליך אחד וזריז, זה השלב שבו צריך לבנות עצם חדשה. ללא עצם לא ניתן יהיה להשתיל שיניים חדשות ולכן חשוב כל כך לבצע את השלב הזה בתהליך.

כמו כן, חשוב לדעת שבמקרים שבהם יש צורך לבנות את העצם מחדש מדובר יהיה על הליך מעט יותר ארוך. בימינו הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים הרבה יותר מתקדמת ממה שהיא הייתה בעבר וכך גם הידע של המומחים בתחום.

לכן אתם יכולים להיות בטוחים שכיום תוכלו גם אתם להתמודד טוב יותר עם השתלת השיניים שלה אתם זקוקים מזה שנים.