אין דבר מרגיז יותר מאשר בעיות וכאבי שיניים כך שבהחלט אפשר להבין אותך אם גם אתה מוטרד מהעניין הזה. אם יש משהו שכדאי שתדע, זה שאם תדחה את הטיפול בבעיות השיניים כנראה שהמצב ילך ויחמיר. לכן אנחנו מציעים לך לא להזניח את הדברים ולהתחיל לטפל בעצמך עוד היום, כי למה לא בעצם? כל מה שאתה צריך לעשות זה למצוא רופא שיניים שלמד את התחום ושיש לו ניסיון רב שכן הניסיון בדברים האלה חשוב. זה לא משנה אם אתה צריך לעשות טיפול שורש, סתימה או טיפולים מורכבים יותר כמו השתלות שיניים, כי מה שחשוב זה שתדע שאתה נמצא בידיים טובות. לכן לא כדאי לדחות את חיפוש רופא השיניים שלך לשלב מאוחר יותר כי ככל שתתמודד עם הדברים מוקדם יותר כך תרגיש טוב יותר כבר בקרוב.

כיצד נכון יהיה לבחור את הרופא הטוב ביותר?

האמת היא שיש לא מעט רופאים בישראל שיוכלו לתת לך שירות נפלא ולכן ברור מדוע יש לך דילמה בנושא. חשוב לקחת בחשבון לא רק את הניסיון של אנשי המקצוע השונים אלא גם נתונים כמו:

1. הקליניקה שבה יעשו לך את הטיפול – האם היא מתקדמת והאם יש בה את כל המכשירים והציוד שצריך?

2. ההמלצות של המטופלים האחרים – האם הם ממליצים בחום על הרופא ועל היחס שהוא נותן?

3. המחירים – האם מדובר על רופא מקצועי שתמיד יגבה ממך מחירים מופקעים או שהמחירים של טיפול שיניים או של טיפולים אחרים אצל הרופא הגיוניים?

אומנם זה נכון שלחפש רופא שיניים מוצלח זו לא משימה קלה אך אתה יכול להיות בטוח ששווה לך להשקיע בחיפוש הזה. רופא טוב הוא אדם שתשמח לחזור אליו בעתיד אם יהיה לך צורך בכך כי אין סיבה לעבור בכל פעם לרופא אחר.

איך מממנים טיפולים כאלה?

מי מאיתנו לא יודע לומר שהסברה היא שרופאי שיניים מרוויחים הרבה כסף? עם זאת, כדאי לדעת שלא תמיד זה כך שכן יש גם רופאי שיניים שלא גובים מחירים גבוהים מידי. מעבר לכך שאולי יש לך ביטוח ובצורה כזאת לא תשלם הרבה, כדאי יהיה גם לבדוק האם יש אפשרות לקבל החזרים על טיפולים מסוימים. כמו כן, בעידן שבו אנחנו חיים זה כבר הרבה יותר נהוג לפנות אל כמה רופאים, לקבל מהם הצעות מחיר וכך לבחור את הרופא המתאים לך ביותר. זה שאתה רוצה להשקיע בעצמך ולדעת שאתה נמצא אצל רופא שיניים מוצלח זה ברור, אך האם תעשה זאת בכל מחיר? הגיע הזמן להבין שאנחנו יכולים להיות לקוחות ומטופלים חכמים יותר על ידי השוואת מחירים ומיקוחים במקרים מסוימים. פנה עוד היום לרופא מומלץ ותראה כיצד חייך ישתפרו בצורה משמעותית.