כולנו דואגים לבריאות שלנו לאורך השנים, בין אם מדובר על בריאות העור, העיניים, הפה או מערכות אחרות בגוף. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, מעוניינים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לשמור על עצמכם ועל מה שהטבע נתן לכם. עם זאת, האם אתם באמת טורחים להגיע לרופאים ולעשות בדיקות גם כשאתם מרגישים טוב? או שאולי אתם שייכים לאותם האנשים שמחכים שמשהו יקרה כדי להגיע לביקור אצל הרופא? הגיע הזמן לבין שזה לא משנה אם מדובר על רפואת שיניים, על בדיקות דם או על כל דבר אחר, כי בכל מקרה אתם היחידים שאחראים לבריאות שלכם. לכן חשוב לבחור את הרופאים הכי טובים שיש ולהגיע לבדיקות שונות מידי פעם ולא לחכות לכאבים שיגיעו.

איך לבחור את רופא השיניים שלכם?

אם מעולם לא היה לכם רופא שיניים מקצועי וטוב כדאי שתדעו: אתם לא באמת צריכים להסתפק ברופא בינוני. זה נכון שכדי להיות רופא שיניים צריך ללמוד שנים רבות וגם לצבור הרבה ניסיון, אך האם זה אומר שכל רופאי השיניים הם אנשי מקצוע מספיק טובים? בהחלט לא. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק אל מי אתם פונים ולראות שאתם בוחרים באיש מקצוע שבאמת יוכל לעזור לכם בעת צרה. זה אומר שכדי לבחור רופא שיניים בבית ים כדאי יהיה לברר לגביו כמה שיותר פרטים, כמו לדוגמה:

– ממתי הוא עוסק בתחום הזה?

– האם המטופלים האחרים שלו באמת ממליצים עליו בחום?

– האם הקליניקה שלו בבת ים נמצאת במקום שנוח להגיע אליו?

– האם יש לרופא בקליניקה את כל המכשור הכי מתקדם שקיים?

אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לוותר על פחות מהטוב ביותר ולכן אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב אל מי אתם פונים. זה אומר שטוב תעשו אם תקראו מידע אודות הרופא ואם תבדקו מה חושבים עליו אחרים.

כמה עולה ביקור אצל רופא השיניים?

לא אחת קורה שאנשים דוחים את הביקור אצל רופא השיניים כי הם בטוחים שזה יהיה מאוד יקר, אך האם זה באמת כך? לא תמיד. ראשית, יש מקרים שבהם רופאי השניים עובדים עם חברת ביטוח ואם יש לכם ביטוח לא תשלמו דבר. שנית, יש מצבים שבהם רופאי השיניים יציעו לכם טיפולים לא יקרים ויש גם תחרות בין המומחים בתחום הזה. התחרות תמיד באה לטובת הלקוח או המטופל כי היא גורמת לכך שתהיה הוזלה במחירים. לכן, ממש כפי שהיום אתם יכולים להשוות מחירים בין מוצרים שונים שתצרו לקנות, אתם גם יכולים להשוות בין מחירי הטיפולים של רופאי השיניים השונים. אין שום סיבה שבגללה יהיה עליכם לעשות טיפול יקר מידי ואנחנו מציעים לכם לבדוק את הפרטים לעומק לפני שאתם מקבלים החלטה סופית.